Derfor er marketingportalen, BrandCentral et “must”

Med marketingportalen, BrandCentral, kan du få et samlet overblik, styre adgangen og redigere dine marketingmaterialer online. Du kan også integrere dine øvrige indkøbsaftaler, så du eller dine brugere, kan tilgå alt fra samme sted. Det giver enorme besparelser i tid – det gør det allerede for mere end 500 Skandinaviske virksomheder – og nu har du samme mulighed.

Her kommer flere fordele:

Derfor kan du spare 48% på dine trykpriser

Når du benytter BrandCentral, lægges dine bestillinger af marketingmaterialer direkte ind i vores ordresystem. Derfor kan du spare omkostningerne til manuel håndtering. Dine materialer, fx visitkort bliver sat ind i skabeloner. Herefter véd vi, at dine filer bliver 100% korrekte til tryk. Det giver mulighed for yderligere integration og systematisering.

Se eksempler på besparelser her:

Eksempler på besparelser

Hvornår kan det betale sig?

Du kan komme i gang med et visitkortsystem for kun 990,- inkl. oprettelse af den første skabelon.
Allerede efter 5-10 sæt visitkort har du tjent investeringen hjem igen.

Du kan udvide din marketingportal med flere produkter og skabeloner. Vil du fx også have din marketingportal til at indeholde brevpapir koster udvidelsen 395,-. Besparelsen på brevpapiret er større end 395,-. Derfor kalder vi marketingportalen for et “must”.

Specialtilpassede produkter som fx. annoncer eller layout af din marketingportal kan programmeres for 850,- pr. time.

 

Her kan du beregne dine årlige besparelser

Du kan downloade en prisliste på BrandCentrals demoside: demo.marketing-portalen.dk

Login: demo, password: demo

 

Undgå hjemmelavet marketingmateriale

Med BrandCentral, er det meget lettere at sikre virksomhedens visuelle identitet. Du kan samle og opdatere alle dine marketingmaterialer, ét, centralt sted. Herved sikrer du, at lokalafdelinger altid kun anvender de nyeste designskabeloner og indkøbsaftaler, når de bestiller nye materialer. Du har også fuld kontrol over hvem og hvad den enkelte medarbejder har adgang til.

marketingportal og indkøbsportal til tryksager

Styrker effekten af din marketing

Med BrandCentral vil du opleve, at dit brand bliver langt mere synligt. Lokale afdelinger vil oftere have tilbøjelighed til at indrykke annoncer, opstille roll-up-systemer eller uddele brochurer. Du gør nemlig adgangen til dit marketingmateriale langt nemmere. Har du decentrale salgsenheder, kan du med få klik, give dem direkte adgang til materialet i dine kampagner.

demo af marketingportal

Eksempler på standardoprettelser og indkøbsaftaler

Akustikplader Emballage Hængeskilte Lærredrammer Roll-up systemer
Bagvægge Etiketter Idem sæt Løsblade Salgsmapper
Bannere Figurskåret folie Julekort Messevægge Skilte
Beachflag Flag Kataloger Menukort Skriveunderlag
Blokke Flaskevand Klapvifter Musemåtter Spiralbøger
Bordskilte Flyers Kalendere Online-PDF Stofbannere
Brevpapir Foldere Klistermærker Papfigure T-shirts
Brochurer Gavechecks Konferencelables Plakater Visitkort
Busskilte Gulvmåtter Krus Plastkort Vægkalendere
Bøger Gulvskilte Kuverter Postkort Wall stickers
CD- og DVDcovers Hæfter Labelskasser Puslespil x-displays
CVR-klistermærker Hængekalendere Lyddæmpende plader Ringbind Æsker

Frigør ressourcer med BrandCentral

Se hvordan VIA Biler har frigjort ressourcer og skabt værdi med BrandCentral.

Kontakt Henrik Frydendahl

Felter markeret med * skal udfyldes

Henrik er ekspert i marketingportaler og optimering af arbejdsgange i indkøbs- og marketingafdelinger