Hvor kan du være helt sikker på, at dine kunder kommer, når de besøger din virksomhed?

Nemlig: indgangen. Alligevel står denne markedsføringskanal ofte gabende tom.

Nu, hvor efteråret står for døren, og du måske alligevel skal ud og investere i en ny måtte, så læs lige med her, inden du køber en standardmåtte hos den lokale isenkræmmer. Du kan nemlig få MEGET høj respons på dine budskaber, når du bruger måtter i din markedsføring.

Jeg er helt med på, at kunden allerede er på vej ind i butikken, og at du derfor ikke kan bruge reklamemåtterne til traditionel push-markedsføring.
Men se her, hvor måtterne kan give god mening:

  • Hvis du har nye eller oversete produkter
  • Generel branding/understøttelse af budskaber
  • Mersalg/reklame for produkter, du faktisk tjener noget på

Min egen lille test
For at teste responsen for dig , lavede jeg en reklamemåtte, som blev placeret ved vores hovedindgang.

Jeg aftalte med receptionisten, at hun skulle spørge alle de besøgende om budskabet på måtten. Jeg sluttede testen af efter 100 besøgende. Resultat

79 besøgende havde lagt mærke til tilbuddet fra måtten. 14 kunder valgte at købe en måtte umiddelbart efter testen.

Vil du også øge dit salg via en tom reklameplads?

I oktober måned kan du også få 20% rabat på reklamemåtter med tryk.
PS: Er du også en af dem, der ikke har tænkt over denne oplagte reklameplads, skal du ikke være helt flov. Det er der nemlig rigtig mange, der heller ikke har. Så lige nu har du en ekstra god mulighed for at skille dig ud.
Du kan downloade en InDesign-fil, som kan bruges til design af reklamemåtterne.

Rabat på gulvmåtter

Indtast koden MAATTER20 så får du 20% rabat på din gulvmåtte på www.BilligTryksag.dk.

Få svar på dine spørgsmål!

Kontakt Henrik Kruse

Felter markeret med * skal udfyldes
Koordinator og underviser på de gratis kurser, Henrik Kruse